Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Şanlıurfa

Valilikler

T.C BOZOVA KAYMAKAMLIĞI
T.C BOZOVA KAYMAKAMLIĞI
T.C BOZOVA KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi İlçe Etik Kurulu İlçe Arabuluculuk Komisyonu Tarihçe Kurumsal Kimlik
  • BOZOVA
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Basın Açıklamaları İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
18
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • İlçe Etik Kurulu
    • İlçe Arabuluculuk Komisyonu
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
  • BOZOVA
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • Bozova Belediye Başkanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
      • Bozova Malmüdürlüğü
      • Bozova Sosyal Güvenlik Merkezi
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • İlçe Nüfus Müdürlüğü
    • İlçe Jandarma Komutanlığı
    • İlçe Emniyet Müdürlüğü
    • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
    • İlçe Müftülüğü
    • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • İlçe Mal Müdürlüğü
    • İlçe Sağlık Müdürlüğü
    • İlçe Tapu Müdürlüğü
  • Kamu Hizmet Standartları
    • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Nüfus Müdürlüğü
    • Bozova Belediye Başkanlığı
    • İlçe Emniyet Müdürlüğü
    • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
    • İlçe Sağlık Müdürlüğü
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
    • Bozova Malmüdürlüğü
    • Bozova Sosyal Güvenlik Merkezi
    • İlçe Müftülüğü
    • İlçe Halk Kütüphanesi

Bozova Belediye Başkanlığı KHS

 
BOZOVA BELEDİYE BAŞKANLIĞI KAMU HİZMET STANDARTLARI

YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

SIRA NO

VATANDAŞA SUNULAN

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRESİ)

1

Mülkiyeti Belediyeye Ait

Taşınmazların Satış ve Kira İhale İşlemleri 2886 Sayılı

Yasa Kapsamında

Satış- Kira İhalesi için istenilen belgeler:

1- Dilekçe.

2- İhale Şartnamesinde İstenen Belgeler

10-15 Gün Duyuru ilanından Sonra

2

Belediye ait taşınmazların ihale usulü ile

Kiralama işlemleri

  1. Kiralanan ya da satışı yapılacak yerin Meclis Kararı
  2. Kiralanan ya da satışı yapılacak yerin kıymet takdiri
  3. Belediye Başkanının onayı
  4. Belediye Encümenince ihale günü belirlenir
  5. İhale ilanının yayınlanması
  6. Satış ve kiralama ihalesinde istenilen evrakları
  7. İhale yapıldıktan sonra Belediye Başkanından ihalenin karar onayı alınır
  8. Başkanlık karar onayı alındıktan sonra iştirakçilere tebligat çekilir, iştirakçinin eline tebligat ulaştıktan sonra Kati Teminat Belediye veznesine yatırılır
  9. Kati teminatın alındıktan sonra kira sözleşmesi yapılır
  10. Satış ihalesi yapıldı ise satış bedeli yatırıldıktan sonra
  11. Tapu Müdürlüğünde tapu devri yapılır

İştirakçilere Çekilen Tebligat Mükellefe Ulaştıktan Sonra 15 Gün

3

Mülkiyeti Belediyemize ait Tam Parsellerin (Taşınmazların) Satış İşlemi

  1. Dilekçe
  2. Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

 

45 Gün

Meclis ve Encümen Kararından Sonra

4

Taşınmaz Tahsisi

  1. Dilekçe
  2. Kamu Yararına kurulmuş dernek ise belgelendirilmesi
  3. Tahsisi yapılacak taşınmazın Meclis kararı
  4. Taşınmazın protokol yapılarak teslim edilmesi.

 

30 gün

Meclis ve Encümen Kararından Sonra

5

Teminat İadesi

1- Dilekçe

2-3 gün

6

Evlilik İşlemleri

1-Beş Adet Fotoğraf

2-Nüfus Cüzdanlarının aslı ile şahsen başvurusunun incelenmesi.

3-Uygun olması durumunda çiftlerin sağlık raporu için       sağlık      kurumlarına yönlendirilmesi

10 dakika

4-Sağlık raporunun alınması

5-Belediyeye nikâh ücretinin yatırılması

6-Nikâh randevu tarihinin verilmesi

 

 

 

 

 

 

 6- Nikah randevu tarihinin belirlenmesi

5 dakika

7- Nikâh randevu tarihinde evlendirme işleminin yapılması

5 dakika

 

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz

 

İlk Müracaat Yeri:  Yazı İşleri Müdürlüğü                                                                                                      İkinci Müracaat Yeri  : Belediye Başkan Yardımcısı

İsim                     : Mehmet Ali KARADAĞ                                                                                                   İsim                            : İlhan ZİRO

Unvan                  : Yazı İşleri Müdürü                                                                                                            Unvan                         : Belediye Başkan Yardımcısı

Adres                   : Gölbaşı Mah. Hastane Cad. No: Bozova/ŞANLIURFA                                                   Adres                          : Gölbaşı Mah. Hastane Cad. No: Bozova/ŞANLIURFA

Te                        : 0 414 711 50 12                                                                                                                  Tel                              : 0 414 711 50 12

Faks                     : 0 414 711 65 22                                                                                                                 Faks                            : 0 414 711 65 22

E-Posta                : malikaradag@bozova.bel.tr.                                                                                               E-Posta                       :

 

HUKUK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

Sıra

No

HİZMET ADI

   1

Belediyemizin taraf olduğu adli işlemlerde kurumumuzu temsil etmek, Belediyemiz ile vatandaşlar arasında hasıl olan tüm problemler hakkında yargı öncesinde hukuki sınırlar içerisinde kalarak çözümler üretmek, Belediyemiz bünyesindeki işleyişte; Belediyemiz bünyesinde bulunan bütün müdürlüklere hukuki mütalaalar vermek.

 

   2

Hukuk İşleri Müdürlüğü olarak yerel hizmet birimi olan Belediyemizin yasal sınırlar içerisinde en iyi hizmetin üretilip; vatandaşlarımıza en iyi şekildi ulaştırılabilmesi için yukarıda sıralanan görevleri en iyi şekilde yapmaya özen gösterilmektedir.

 

   3

Hukuk İşleri Müdürlüğümüz bünyesinde "Bozova Belediyesi Hukuk İşleri Müdürlüğünün Teşkilat, Görev ve Çalışma Esasları Hakkındaki Yönetmelik" gereğince, öncelikle adli dava, idari dava ve icra işlerini Belediye Başkanımız adına vekâleten takip etmek ve sonuçlandırmak görevlerini mevzuat ve meslek kurallarına uygun olarak yerine getirilmektedir.

 

4

Bu görevlerinin yanı sıra Başkanlık Makamı, Belediyemiz Encümeni ve diğer müdürlüklerce sorulan hukuki konular ve işlemler hakkında gerekli hukuki incelemeleri yaparak değerlendirme sonuçları ile mütalaalar vermektedir.

5

Belediyemizin taraf olduğu adli ve idari davalarda, Belediyemizin hak ve çıkarlarını koruyacak her türlü önlem alınmakla beraber, yargıya intikal etmeden sorunların çözülmesi için de gereken her türlü çalışmayı yapmaktadır. Ayrıca, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu'na göre Belediye Başkanlığımızca yapılan tüm ihalelerde bir avukat ihale komisyonunda yer alarak ihale sürecine hukuksal katkı sunmaktadır.

 

6

Hukuk İşleri Müdürlüğü olarak, Belediyemizin en kaliteli hizmeti vatandaşlarımıza en kısa zamanda ulaştırabilmesi için, yasa ve yönetmeliklerin verdiği yetkiler kullanılmakta ve bu yetkiler kullanılırken Belediyemizin hak ve çıkarları ön planda tutularak, her türlü özen ve özveri gösterilmektedir.

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri:  Hukuk İşleri Müdürlüğü                                                                                                    İkinci Müracaat Yeri  : Belediye Başkan Yardımcısı

İsim                     : Şahin OLĞUN                                                                                                                    İsim                            :  İlhan ZİRO

Unvan                  : Hukuk İşleri Müd. V.                                                                                                         Unvan                         : Belediye Başkan Yardımcısı

Adres                   : Gölbaşı Mah. Hastane Cad. No: Bozova/ŞANLIURFA                                                   Adres                          : Gölbaşı Mah. Hastane Cad. No: Bozova/ŞANLIURFA

Tel                       : 0 414 711 50 12                                                                                                                  Tel                              : 0 414 711 50 12

Faks                     : 0 414 711 65 22                                                                                                                 Faks                            : 0 414 711 65 22

E-Posta                : sahinolgun@bozova.bel.tr.                                                                                                 E-Posta                       :

 

FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

SIRA NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

Kilitli Parke Taşı Yapılması

Dilekçe

Program Yılı İçinde

2

Kaldırım Yapılması

Dilekçe

Program Dâhilinde

3

Kaldırım ve Bordür Onarılması

Dilekçe

15 gün

4

Stabilize yol yapılması

Dilekçe

30 gün

5

Belediyeye Ait Bina Onarımı

İlgili Müdürlük yazılı ve sözlü talep

15 gün

6

Belediyeye ait Parkların Bakım ve Onarımları

İlgili Müdürlüğün yazılı talebi

15 gün

7

Muhtarlık Binaları Bakım ve Onarımları

Dilekçe

10 gün

8

Spor Tesisleri Yapım, Bakım Onarımları

İlgili Müdürlüğün yazılı talebi

15 gün

9

Boş Arsa Etrafı ve Metruk Binaların Etrafının Çevrilmesi ve Kaldırılması Talepleri

Zabıta Müdürlüğünce düzenlenen tutanak

5 gün

10

İmar Yolu Açılması

Dilekçe, Tapu Örneği

60 gün

11

AYKOME kazı talepleri

Dilekçe, İlgili Müdürlüğün yazılı talebi

15 gün

12

Park alanlarında oturma grupları, çocuk oyun grupları temin etmek mevcut olanları iyileştirme Talepleri

Dilekçe, Çağrı Merkezine Başvuru

Program Dâhilinde

13

Park Yapım Talebi

Dilekçe

Program Dâhilinde

14

Yeni Yatırım Programlarının Değerlendirilmesi

Dilekçe, İlgili Müdürlüğün Talebi

Program Dâhilinde

 

 

      Başvuru esnasında yukarı belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri

: Fen İşleri Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri

: Başkan Yardımcılığı

İsim

: Mehmet ÖZGÜN

İsim

: İlhan ZİRO

Unvan

: Fen İşleri Müdür V.

Unvan

: Belediye Başkan Yardımcısı

Adres

: Gölbaşı Mah. Hastane Cad.

Adres

: Gölbaşı Mah. Hastane Cad.

  No:9 Bozova/ŞANLIURFA

No:9 Bozova/ŞANLIURFA

Telefon

: 0 414 711 50 12

Telefon

: 0 414 711 50 12

Faks

: 0 414 711 65 22

Faks

: 0 414 711 65 22

E-Posta

: mehmetozgun@bozova.bel.tr

E-Posta

:

 

 

DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

 

SIRA NO

FİRMAYA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

İhale Doküman Satışı

1-) Şartname bedelinin vezneye yatırıldığına ilişkin belge

2-) Firma Kaşesi

3-) Vekâletname (Vekil ile)

2 dakika

2

İhale Teklif Dosyası Alımı

1-) Kapalı Teklif Zarfı

2 dakika

3

Sözleşme imzalanması

1-) Sözleşme davet mektubunda belirtilen belgeler

5 dakika

4

Firma teminat iadeleri

1-) Vekâletname (Vekil ise)

2-) Firma Kaşesi

3 dakika

5

Doğrudan Temin ile Alımlar

İlgili Müdürlük Talebi

15 Gün

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri

: Destek Hizmetleri Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri

: Başkan Yardımcılığı

İsim

: Mustafa BOZTEPE

İsim

: İlhan ZİRO

Unvan

: Destek Hizmetleri Müdür V.

Unvan

: Belediye Başkan Yardımcısı

Adres

: Gölbaşı Mah. Hastane Cad. No:9

Adres

: Gölbaşı Mah. Hastane Cad. No:9Sk.No:5

Bozova/ŞANLIURFA

Bozova/ŞANLIURFA

Telefon

: 0 414 711 50 12

Telefon

: 0 414 711 50 12

Faks

: 0 414 711 65 22

Faks

: 0 414 711 65 22

E-Posta

: mustafaboztepe@bozova.bel.tr

E-Posta

:

 

 

BASIN, YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

1

Belediye Bülteni ve Yazılı Materyal Talebi

1-Dilekçe

2-Tutanak

1 saat

2

Fotoğraf Talebi

1-T.C. Kimlik numarası

2-İletişim Adresi ve İrtibat Telefon

15 dakika

3

Video Talebi

1-T.C. Kimlik numarası

2-İletişim Adresi ve İrtibat Telefon

30 dakika

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat

Yeri Ad-Soyad Unvan

Adres

Tel

Faks

E-posta

 

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü

: Mehmet Selim ŞAHİN

: Basın, Yayın ve Halkla İlişkiler Müd. V.

: Gölbaşı Mah. Hastane Cad. No:9 Bozova / ŞANLIURFA

: 0 414 711 65 22

: 0 474 711 50 12

: mehmetselimsahin@bozova.bel.tr

 

İkinci Müracaat Yeri

Ad-Soyad

Unvan

Adres

Tel

Faks

E-posta

 

Başkan Yardımcılığı

: İmam ÇEVİKER

: Başkan Yardımcısı

: Gölbaşı Mah. Hastane Cad. No:9 Bozova / ŞANLIURFA

: 0 414 711 65 22

: 0 474 711 50 12

 

 

İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ VE SIFIR ATIK MÜDÜRLÜĞÜ
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

SIRA NO:

VATANDAŞA SUNULAN

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

Endüstriyel Atıkların Alınması

Yazılı, Çağrı Merkezi veya Şifai Başvuru

5 gün

2

Atık Pillerin Alınması Talebi

Yazılı, Çağrı Merkezi veya Şifai Başvuru

5 gün

3

Atık Lastiklerin (Ötl) Alınması Talebi

Yazılı, Çağrı Merkezi veya Şifai Başvuru

5 gün

4

Katı Atıkların Toplanması talebi

Yazılı, Çağrı Merkezi veya Şifai Başvuru

5 gün

5

Atık Akülerin Toplanması Talebi

Yazılı, Çağrı Merkezi veya Şifai Başvuru

5 gün

6

Elektronik Atıkların Toplanması Talebi

Yazılı, Çağrı Merkezi veya Şifai Başvuru

5 gün

7

Tekstil Atıkların Toplanması Talebi

Yazılı, Çağrı Merkezi veya Şifai Başvuru

5 gün

8

Ambalaj Atıklarının Toplanması Talebi

Yazılı, Çağrı Merkezi veya Şifai Başvuru

5 gün

9

Vektörle Mücadele Talebi

Yazılı, Çağrı Merkezi veya Şifai Başvuru

2 gün

10

Şikâyet-İstek- Dilekçeler

Yazılı, Çağrı Merkezi veya Şifai Başvuru

5 gün

 

 

 

Başvuru esnasında yukarı belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri

: İklim Değ. ve Sıfır Atık Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri

: Başkan Yardımcılığı

İsim

: Mehmet AVCI

İsim

: Abdusselam ÖNCÜ

Unvan

: İklim Değ. ve Sıfır Atık Müd. V.

Unvan

: Belediye Başkan Yardımcısı

Adres

: Gölbaşı Mah. Hastane Cad.

Adres

: Gölbaşı Mah. Hastane Cad.

  No:9 Bozova/ŞANLIURFA

No:9 Bozova/ŞANLIURFA

Telefon

: 0 414 711 50 12

Telefon

: 0 414 711 50 12

Faks

: 0 414 711 65 22

Faks

: 0 414 711 65 22

E-Posta

: mehmetavci@bozova.bel.tr

E-Posta

:

 
 

İMAR VE ŞEHİRCİLİK MÜDÜRLÜĞÜ

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN

TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRESİ)

1

Kamulaştırma İşlemleri

(Vatandaşın talebi halinde)

1-Dilekçe

2-Tapu Belgesi

3-Vekil ise vekâletname

 

60 Gün Meclis Encümen Kararından Sonra

2

Tevhid ve İfraz İşlemleri (Belediye Encümeni)

1-Değişiklik Tasarım Krokisi (2 Adet) (Lisanslı Harita Bürosundan)

2-Tapu Örneği (2 Adet)

3-Aplikasyon Krokisi

4-Rölöve Ölçü Krokisi

5-Durum Haritası

6-Vekâletname

7-Yetki Belgesi

8-Nüfus Cüzdanı Örneği

9-Dilekçe

20 Gün

3

İmar Durumu Verilmesi

1-Dilekçe

2-Tapu Fotokopisi

3-Tüm ve Hissedarların Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, Şirket veya Kooperatiflerde Yetki Belgesi ve İmza Sirküleri

4-Tapu Kaydına Göre Tüm Hissedarların İmzaları (Kamu Yapılarında Gerekiyorsa Arsa Tahsis Belgesi)

5-Aplikasyon Krokisi

6-Kanal Kotu Belgesi

7-Yol Kotu Belgesi (Belediyemiz tarafından düzenleniyor)

3 Gün

4

Tarımsal Amaçlı Yapı (Hayvancılık vb.) İçin İmar Durumu Belgesi

1-Dilekçe

2-Tapu Belgesi

3-Aplikasyon Krokisi

4-1/5000 Ölçekli Durum Haritası

5-1/25000 Ölçekli Durum Haritası

6-Taahhütname

7-ÇKS Belgesi (Tarımsal Yapılar)

-Kurum Görüşü Talep Yazılarının Hazırlanması 2 Gün

-Kurum Görüşleri Tamamlanmasından Sonra İmar Durumu Belgesi Hazırlanması 2 Gün

5

Yol Kotu Belgesinin Hazırlanması

  1. İmar Durumu
  2. Aplikasyon Krokisi

3-Tapu Fotokopisi

3 Gün

6

Röperli Kroki, Vaziyet Planı, Bağımsız

Bölüm Krokisi Evraklarının Kontrolü

1-İmar Durumu

2-Denetim Firması Teknik Raporu

3-Denetim Firması Harita Mühendisi Onayı

1 Gün

7

Proje Aplikasyon Krokisi Kontrolü

1-İmar Durumu

2-Onaylı Mimari Proje

3-Yol Kotu Belgesi

4-Aplikasyon Krokisi

5- Denetim Firması Harita Mühendisi Onayı

1 Gün

8

Ulusal Yapı Denetim Sistemi

1-Yapı inşaat ruhsatı Evrakları              2-Taahütnameler

3-hizmet sözleşmesi                              4-Şantiye şefi evrakları    

5-yapım sözleşmesi                               6-Müteahhit evrakları

7-projeler                                               8-İşyeri teslim tutanakları

 

 

 

3 Gün

9

Mekânsal Adres Kayıt Sistemi

  1. Yapı inşaat ruhsatı evrakları           5-Taahütnameler
  2. Müteahhit evrakları                         6-Kat karşılığı noter sözleşmesi
  3. Projeler                                            7-Şantiye şefi evrakları
  4. Yapı inşaat ruhsatı evrakları            8-Yapı denetim firmasının evrakları

3 Gün

10

Kat ittifakı projelerinin onaylanması

1-Onaylı mimari proje

2-Yapı inşaat ruhsatı

3-Dilekçe

4-Yönetim planı

2 Gün

Not: İşlemlerin başka kurumlara bağlı olması halinde, hizmet tamamlama sürelerine ilgili kurumun işlem süresi ilave edilecektir.

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz

İlk Müracaat Yeri: İmar ve Şehircilik Müdürlüğü                                                                                            İkinci Müracaat Yeri  : Belediye Başkan Yardımcısı

İsim                     : Rıdvan BİLKAN                                                                                                      İsim                            : İlhan ZİRO

Unvan                  : İmar ve Şehircilik Müdür V.                                                                                      Unvan                         : Belediye Başkan Yardımcısı

Adres                   : Gölbaşı Mah. Hastane Cad. No: Bozova/ŞANLIURFA                                                Adres                          : Gölbaşı Mah. Hastane Cad. No: Bozova/ŞANLIURFA

Te                        : 0 414 711 50 12                                                                                                        Tel                              : 0 414 711 50 12

Faks                     : 0 414 711 65 22                                                                                                       Faks                            : 0 414 711 65 22

E-Posta                : ridvanbilkan@bozova.bel.tr.                                                                                      E-Posta                       :

 

İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

Sıra

No

HİZMET ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN

TAMAMLANMA SÜRESİ

   1

Memurluktan İstifaden Ayrılanların Yeniden Devlet Memurluğuna Alınma Talepleri

1-Dilekçe

2-Onaylı diploma veya mezuniyet belgesi,

3-Nüfus cüzdan sureti,

10 GÜN

   2

Emeklilerin Yeniden Devlet Memurluğuna Alınma

Talebi

1-Dilekçe

2-Onaylı diploma veya mezuniyet belgesi,

3-Nüfus cüzdan sureti,

15 GÜN

   3

Üniversite Stajyeri

1-Eğitim gördüğü okuldan staj yapması zorunludur yazısı, 2-1 adet fotoğraf

3-Dilekçe

4-Nüfus Cüzdan Fotokopisi

5-İkametgâh adresi,

1 GÜN

4

Lise Stajyeri

1-Okul başarı durumu belgesi,

2-Nüfus Cüzdanı fotokopisi,

3-Staj Sözleşmesi,

4-İkametgâh Belgesi,

5 GÜN

5

Açıktan Atanma Talebi (Uzman-Askeri Atama)

1-Dilekçe

2-Özgeçmiş

1 AY

6

Şikâyet/İstek/Bilgi Edinme Talepleri

1-Dilekçe veya

2-E-posta veya

3-0 414 711 50 12 iletişim hattına gelenler

2 GÜN

7

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezinden
(CİMER) gelen başvurular

 

15 GÜN

8

4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu

  1. Kimlik Bilgileri
  2. İletişim Adresi ve İrtibat Telefonu

Şikâyet, İstek ve Talebi ile ilgili açıklayıcı bilgi ve dilekçe

15 GÜN

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri:  İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü                                                                           İkinci Müracaat Yeri  : Belediye Başkan Yardımcısı

İsim                     : Mehmet COŞKUN                                                                                                             İsim                            : Abdusselam ÖNCÜ

Unvan                  : İnsan Kay. Eğt. Müd.                                                                                                         Unvan                         : Belediye Başkan Yardımcısı

Adres                   : Gölbaşı Mah. Hastane Cad. No: Bozova/ŞANLIURFA                                                   Adres                          : Gölbaşı Mah. Hastane Cad. No: Bozova/ŞANLIURFA

Tel                       : 0 414 711 50 12                                                                                                                  Tel                              : 0 414 711 50 12

Faks                     : 0 414 711 65 22                                                                                                                 Faks                            : 0 414 711 65 22

E-Posta                : mehmetcoskun@bozova.bel.tr.                                                                                           E-Posta                       :

 

MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

SIRA NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

(EN GEÇ)

1

Emlak Bildirimi (Bina-Arsa-Arazi)

  1. Vergi Bildirimi
  2. Tapu Fotokopisi
  3. T.C Kimlik No

4.     Vekâletname (Vekil İse)

3 dk.

2

Veraset İşlemleri

  1. Dilekçe
  2. Veraset İlamı

5 dk.

3

Çevre Temizlik Vergisi Bildirimi

  1. Vergi Bildirimi
  2. Vergi Levhası
  3. Kira Kontratı (Kiracı İse)
  4. Vekâletname (Vekil İse)

10 dk.

4

Düzeltme ve İade İşlemleri

  1. Dilekçe
  2. Tahsilat Makbuzu Asılları
  3. Borç Ekstresi dökümü

1 Gün

5

Emlak Rayiç Değeri

  1. Tapu
  2. Kimlik

5 dk

6

İlan ve Reklam Vergisi Bildirimi

  1. Dilekçe
  2. Vergi Levhası
  3. Vergi Bildirimi
  4. Vekâletname (Vekil İse)

10 dk

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

İlk Müracaat Yeri: Mali Hizmetler Müdürlüğü                                                                                                İkinci Müracaat Yeri  : Belediye Başkan Yardımcısı

İsim                     : İmam ÇEVİKER                                                                                                                 İsim                            : İlhan ZİRO

Unvan                  : Mali Hizmetler Müdür V.                                                                                                  Unvan                         : Belediye Başkan Yardımcısı

Adres                   : Gölbaşı Mah. Hastane Cad. No: Bozova/ŞANLIURFA                                                   Adres                          : Gölbaşı Mah. Hastane Cad. No: Bozova/ŞANLIURFA

Te                        : 0 414 711 50 12                                                                                                                  Tel                              : 0 414 711 50 12

Faks                     : 0 414 711 65 22                                                                                                                 Faks                            : 0 414 711 65 22

E-Posta                : ımamceviker@bozova.bel.tr.                                                                                              E-Posta                       :

 

MUHTARLIK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

 

SIRA

NO

HİZMETİN ADI

İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

Muhtarlardan Gelen Elden, Posta, Elektronik, Muhtarlık Bilgi Sisteminden (MBS) ortam yolu ile gelen Talep, İstek, Şikayet

Dilekçe veya Resmi Yazı

30 Gün

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri

: Muhtarlık İşleri Müdürlüğü

İlk Müracaat Yeri

: Başkanlık Yardımcısı

İsim

: Mehmet Ali KARADAĞ

İsim

: Mahmut ARSLAN

Unvan

: Muhtarlık İşleri Müdür V.

Unvan

: Belediye Başkan Yardımcısı

Adres

: Gölbaşı Mah. Hastane Cad.

Adres

: Gölbaşı Mah. Hastane Cad

No:9 Bozova/ŞANLIURFA

  No:9 Bozova/ ŞANLIURFA

Tel

: 0 414 711 50 12

Tel

: 0 414 711 50 12

Faks

: 0 414 711 65 22

Faks

: 0 414 711 65 22

E-Posta

:  malikaradag@bozova.bel.tr

E-Posta

:

 

SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

 

SIRA

NO

HİZMETİN ADI

İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

Asker Ailelerine Nakdi Yardımda Bulunmak

 

1-Sosyal Yardım Başvuru Formu, 2-Kimlik Fotokopisi,

3-Nüfus Kayıt Örneği, 4-2 adet Fotoğraf,

 

4 Saat

2

Yoksul ve Dar Gelirli Ailelere Gıda Bankası Hizmeti Sunmak

 

1-Sosyal Yardım Başvuru Formu, 2-Kimlik Fotokopisi,

3-Nüfus Kayıt Örneği, 4-2 adet Fotoğraf,

 

4 Saat

3

Yoksul ve Dar Gelirli Ailelere Giysi Yardımı Yapmak (İhtiyaçlı Okullara ve Afet Bölgelerine Yapılan Yardımlar Dahil

1-Sosyal Yardım Talebi Başvuru Formu,

 

30 Dakika

4

Yoksul ve Dar Gelirli Aileler ile Üniversite Öğrencilerine Nakdi Yardımı Yapmak

1-Sosyal Yardım Talebi Başvuru Formu,

2-Öğrenci Belgesi.

 

30 Dakika

 

5

Yoksul ve Dar Gelirli Ailelere Doğal

Afet Yardımı Yapmak

 

1-Dilekçe,

2-Sosyal Yardım Talebi Başvuru Formu,

2 Saat

6

Yoksul ve Dar Gelirli Ailelere Sağlık Yardımı Yapmak (Bebek Maması dahil)

 

1-Sosyal Yardım Talebi Başvuru Formu,

2-Sağlık Kurulu Raporu (Heyet Raporu),

3-Talep ettikleri ilaç veya tıbbi ekipman ile ilgili eczane ve medikal malzemeciden ödeme dekontu veya fatura

4-SGK'dan ilgili ilaç veya tıbbi ekipmanın ödemesinin tamamının yapılamadığına dair belge

(Devletin karşılamadığı tutarı gösterir belge)

5- Banka IBAN Numarası

 

2 Saat

7

İlkokul, Ortaokul ve Lise Öğrencilerine kurslar düzenlemek

 

1-Nüfus cüzdan fotokopisi, 2-Öğrenci Belgesi veya diploma fotokopisi,

3-İkametgâh, 4-Fotoğraf (2 adet)

 

2 Saat

8

Yoksul ve Dar Gelirli Ailelerin İlköğretime Başlayan Çocuklarına Kırtasiye Yardımında Bulunmak

(Eğitim Yardımı)

1- Sosyal Yardım Talebi Başvuru Formu, 2-Öğrenci Belgesi, 3-Fakirlik belgesi

 

2 Saat

9

Engelli Vatandaşlarımıza Engelli Araç ve Gereçleri Yardımında Bulunmak

 

1- Dilekçe, 2-Sosyal Yardım Talebi Başvuru Formu,

3-Sağlık Kurulu Raporu (Heyet Raporu)

4-Hasta alt bezi kullanım raporu (F raporu

 

2 Saat

10

Çocuk ve Gençlik Eğitim Merkezi


1-Kimlik Fotokopisi, 2-Form

 

2 Saat

11

Çölyak Hastalarına Gıda Kolisi Yardımında Bulunmak

1- Dilekçe, 2-Sosyal Yardım Talebi Başvuru Formu,

 

10 Dakika

12

Yeni Doğan Bebeklere ‘’Hoş Geldin Bebek Paketi’’ Yardımında Bulunmak

1-Dilekçe, 2-Doğum Raporu

10 Dakika

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri

: Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü

İlk Müracaat Yeri

: Başkanlık Yardımcısı

İsim

: Şerif AKSOY

İsim

: Abdusselam ÖNCÜ

Unvan

: Sosyal Yardım İşleri Müdür V.

Unvan

: Belediye Başkan Yardımcısı

Adres

: Gölbaşı Mah. Hastane Cad.

Adres

: Gölbaşı Mah. Hastane Cad

No:9 Bozova/ŞANLIURFA

  No:9 Bozova/ ŞANLIURFA

Tel

: 0 414 711 50 12

Tel

: 0 414 711 50 12

Faks

: 0 414 711 65 22

Faks

: 0 414 711 65 22

E-Posta

:  serifaksoy@bozova.bel.tr

E-Posta

:

 


ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

SIRA NO

VATANDAŞA SUNULAN

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

Esnaf Ve Pazar Yerleri İle İlgili Şikâyetler

Açık Adres, T.C. Kimlik No ve İletişim Telefonu Belirtilen Dilekçe

1-7 Gün

2

Ses Ve Gürültü Şikâyetleri

Açık Adres, T.C. Kimlik No ve İletişim Telefonu Belirtilen Dilekçe

1-3 Gün

3

Görüntü Kirliliğine Neden Olan Tabela İle İlgili Şikâyetler

Açık Adres, T.C. Kimlik No ve İletişim Telefonu Belirtilen Dilekçe

1-7 Gün

4

Ruhsatsız Faaliyet Gösteren İşletmeler ile İlgili Şikâyetler

Açık Adres, T.C. Kimlik No ve İletişim Telefonu Belirtilen Dilekçe

1-7 Gün

5

4982 Sayılı bilgi Edinme Hakkı Kanununa göre Gelen Dilekçeler

Açık Adres, T.C. Kimlik No ve İletişim Telefonu Belirtilen Dilekçe

1-30 Gün

6

Stant Kurma ve Açma Talepleri

Açık Adres, T.C. Kimlik No ve İletişim Telefonu Belirtilen Dilekçe

1-30 Gün

7

Bilgi Edinme Taleplerinin Cevaplanması

Açık Adres, T.C. Kimlik No ve İletişim Telefonu Belirtilen Dilekçe

1-30 Gün

8

İlan ve Reklam Şikâyetleri

Açık Adres, T.C. Kimlik No ve İletişim Telefonu Belirtilen Dilekçe

1-7gün

9

Kaldırım Ve Kamu Alanı İşgalleri ile ilgili şikâyetler

Açık Adres, T.C. Kimlik No ve İletişim Telefonu Belirtilen Dilekçe

1-7 Gün

10

Dilencilerle İlgili Şikâyetler

Açık Adres, T.C. Kimlik No ve İletişim Telefonu Belirtilen Dilekçe

1 Gün

11

Kapalı Yerlerde Tütün Mamulleri İçilmesi İle İlgili Şikâyetler

Açık Adres, T.C. Kimlik No ve İletişim Telefonu Belirtilen Dilekçe

1-3 Gün

12

Pazar Yerleri İle İlgili Şikâyetler

Açık Adres, T.C. Kimlik No ve İletişim Telefonu Belirtilen Dilekçe

1-Gün

13

Çevre İle İlgili Şikâyetler

Açık Adres, T.C. Kimlik No ve İletişim Telefonu Belirtilen Dilekçe

1-3 Gün

14

CİMER Şikâyetleri

Açık Adres, T.C. Kimlik No ve İletişim Telefonu Belirtilen Dilekçe

1-15 Gün

15

Seyyar Satış Faaliyetleri İle İlgili Şikâyetler

Açık Adres, T.C. Kimlik No ve İletişim Telefonu Belirtilen Dilekçe

1 Gün

 

Başvuru Esnasında Yukarıda Belirtilen Belgelerin Dışında Belge İstenilmesi Veya Başvuru Eksiksiz Belge İle Yapıldığı Halde, Tamamlanmaması Durumunda İlk Müracaat Yerine veya İkinci Müracaat Yerine Başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri

: Zabıta Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri

: Başkan Yardımcılığı

İsim

: Ramazan POLAT

İsim

: Abdusselam ÖNCÜ

Unvan

: Zabıta Müdür V.

Unvan

: Belediye Başkan Yardımcısı

Adres

: Gölbaşı Mah. Hastane Cad.

Adres

: Gölbaşı Mah. Hastane Cad.

  No:9 Bozova/ŞANLIURFA

No:9 Bozova/ŞANLIURFA

Telefon

: 0 414 711 50 12

Telefon

: 0 414 711 50 12

Faks

: 0 414 711 65 22

Faks

: 0 414 711 65 22

E-Posta

: ramazanpolat@bozova.bel.tr

E-Posta

:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

SIRA NO:

VATANDAŞA SUNULAN

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

Evsel Atıkların Toplanması Talebi

Sözlü-Yazılı Başvuru Yeterli

1 gün

2

Atık Ev Eşyası (Kanepe vb.)

Yazılı, Çağrı Merkezi veya Şifai Başvuru

3 gün

3

Çöp Evlerin Temizliği

Kaymakamlık veya İlgili Makamdan Havaleli Dilekçe

2 gün

4

Evde Temizlik Ekibi Talepleri

Yazılı, Çağrı Merkezi veya Şifai Başvuru

3 gün içinde tespit

5

Cadde, Sokak ve Meydanların Temizliği ile İlgili Talepler

Yazılı, Çağrı Merkezi veya Şifai Başvuru

2-4 gün

6

Boş Arsa Temizliği Talepleri

Yazılı, Çağrı Merkezi veya Şifai Başvuru

3 gün

7

Moloz Atıkların Alınması (Sahipsiz) Talebi

Sahipsiz moloz için Çağrı Merkezi veya Şifai Başvuru

2 gün

8

Cadde ve Sokak Yıkamaları

Yazılı, Çağrı Merkezi veya Şifai Başvuru

2 gün

9

Konteynır Yıkama ve Dezenfektanı

Sözlü-Yazılı Başvuru

2 gün

10

Konteynır Kaldırılması İle İlgili Talepler

Yazılı başvuru veya Çağrı Merkezi

2 gün

11

Konteynır Şikâyetleri (Çöplerin Taşması vb.) Talepleri

Çağrı Merkezi

8 saat

12

Kurban Satış ve Kesim Yerlerinin Atıklarının Alınması Talebi

Sözlü-Yazılı Başvuru

1 gün

13

Sahipsiz Hayvanların Toplanması ve

Barınağa Aktarılması Talepleri

Yazılı, Çağrı Merkezi veya Şifai Başvuru

Mesai saatleri içinde aynı gün, mesai saati dışında ilk iş günü

14

Hayvan Ölüsü Kaldırma vb. Şikâyetler

Sözlü-Yazılı Başvuru

1 saat

15

CİMER ve Bilgi Edinme Taleplerinin Cevaplanması

Yazılı Başvuru

15 gün (iş günü)

16

Şikâyet-İstek ve Bilgi Edinme Dilekçeleri Temizlik İşleri Müdürlüğü

Yazılı, Çağrı Merkezi veya Şifai Başvuru

5 gün

 

Başvuru esnasında yukarı belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri

: Temizlik İşleri Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri

: Başkan Yardımcılığı

İsim

: Mehmet AVCI

İsim

: Abdusselam ÖNCÜ

Unvan

: Temizlik İşleri Müdür V.

Unvan

: Belediye Başkan Yardımcısı

Adres

: Gölbaşı Mah. Hastane Cad.

Adres

: Gölbaşı Mah. Hastane Cad.

  No:9 Bozova/ŞANLIURFA

No:9 Bozova/ŞANLIURFA

Telefon

: 0 414 711 50 12

Telefon

: 0 414 711 50 12

Faks

: 0 414 711 65 22

Faks

: 0 414 711 65 22

E-Posta

: mehmetavci@bozova.bel.tr

E-Posta

:

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Muhtar Bilgi Sistemi
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
  • Resmi Gazete
  • Terörden Arananlar
  • e-Mevzuat
  • Visiturfa Gezi Rehberi
Türkiye Cumhuriyeti Bozova Kaymakamlığı Fevzi Çakmak Mahallesi. Atatürk Caddesi No:31 Bozova Hükümet Konağı Bozova-Şanlıurfa
Telefon: +90 414 711 5005 - 711 6733
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız